گیم باکس | دانلود رایگان بازی های کامپیوتری و اندروید

در سایت گیم باکس آرشیوی قوی و جامع از بازی های مختلف شامل بازی های اندروید و کامپیوتر را خواهید یافت.

گیم باکس | دانلود رایگان بازی های کامپیوتری و اندروید

در سایت گیم باکس آرشیوی قوی و جامع از بازی های مختلف شامل بازی های اندروید و کامپیوتر را خواهید یافت.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود Grey Goo - بازی استراتژیک گری گوو به همراه آپدیت برای کامیپوتر

 

Grey Goo نام یک بازی استراتژیک جدید است که توسط Petroglyph به همراهی استودیو Grey Box در سبکی مشابه بازی معروف و پر طرفدار Command & Conquer: Generals ساخته شده است که از کیفیت ساختاری و همچنین گیم پلی فوق العاده مهیج بهره می برد و شما را به نوع جدید از ساخت پایگاه و نبرد در فضا دعوت می کند.

در بازی Grey Goo دیگر خبری از بخش های حوصله سر بر نیست و شما باید به انجام یک بازی تاکتیکی پرداخته و با فکر خود حمله و دفاع کنید و تعداد زیاد سرباز برای شما نباید اهمیت خاصی داشته باشد.شما می توانید در سبک استراتژیک بازی های Stronghold HD Enhanced Edition ، Star Wars Galactic Battlegrounds Saga ، Stronghold Crusader HD Enhanced Edition را نیز دریافت کنید.

 

  • احسان دهمرده

دانلود Neighbours from Hell Full 1.2 - کاملترین نسخه همسایه جهنمی برای اندروید

Neighbours from Hell Full بعد از ارائه نسخه اولیه این بازی و استقبال کاربران از آن بازی ارائه شد که دارای فصل های متعددی بوده و شما در اینجا می توانید دو فصل این بازی را به همراه دیتا به صورت کامل دریافت کنید.بازی Neighbours from Hell Unlocked هم اکنون در پلی استور به صورت رایگان عرضه شده است و ما نسخه کامل و آنلاک شده اش را برای دانلود قرار داده ایم ؛ بازی کمتر از صد عدد دانلود داشته و توانسته امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را کسب کند! در بازی ایجاد هرکدام از تله ها چالش خاص خود را دارد. طوطی (چیلی) و سگ نگهبان آقای روتوایلر هرکدام فرصت بازیکن برای ایجاد تله ها را با خبر دادن به او دشوارتر می کنند! در نتیجه، شما برای پنهان ماندن از دید آن ها، باید به صورت مخفیانه و با قدم های آهسته آهسته نسبت به انجام ماموریت مورد نظر، اقدام کنید! اصلی ترین چالش شما در طول بازی به ایجاد تله های متفاوت و در عین حال پنهان ماندن از دید آقای روتوایلر خلاصه می شود. برای مخفی کاری و پنهان شدن در محیط می توانید از مکان هایی مانند کمد لباس و … نیز استفاده کنید! بخش های رابط کاربری میزان عصبانیت آقای روتوایلر و تعداد سکه هایی را که می توانید به‌دست آورید، نشان می دهد. سکه های به دست آمده با نوار عصبانیت آقای روتوایلر نسبت مستقیم دارند؛ لذا برای کسب امتیاز و جوایز بیشتر باید تا جایی که می توانید سریع عمل کنید و تله ها را پشت سرهم در مسیر عبور آقای همسایه قرار دهید! به صورت کلی گیم‌پلی در بازی Neighbours from Hell به صورت اشاره و کلیک است که تا حدی به تفکر و استراتژی بازیکن بستگی دارد! پس خود را برای به دردسر انداختن همسایه تنبل آماده کنید و او را تا می توانید کلافه و عصبانی کنید.شما می توانید نسخه قبلی این بازی یعنی Hellish Neighbours : New Year را نیز دریافت کنید که دارای همین سبک و گیم پلی می باشد.

بهترین نسخه بازی همسایه های جهنمی

 

  • احسان دهمرده

دانلود Hellish Neighbours : New Year v1.2.0 - بازی جذاب همسایه جهنمی برای اندروید

Hellish Neighbours : New Year نام یک نسخه جدید از بازی فوق العاده خاطره انگیز و جذاب همسایه جهنمی می باشد که در آن شما بار دیگر باید به اذیت کردن همسایه خود با دستکاری در وسایل یا قرار دادن تله هایی در سر راه او شوید.شما همچنین می توانید بازی مدیریتی اندروید یعنی Diner Dash را که یک بازی دخترانه به حساب می آید را نیز دریافت کنید.

 

دانلود بازی همسایه های جهنمی

  • احسان دهمرده

دانلود Stronghold Crusader HD Enhanced Edition - نسخه جدید جنگ های صلیبی برای کامپیوتر

Stronghold Crusader HD Enhanced Edition نام جدیدترین نسخه از سری بازی های جنگ های صلیبی است که بعد از چند سال عرضه شده و دارای بهبود ها ، مراحل ، نقشه ها و همچنین چالش های جدیدی می باشد که باید با آن ها روبرو شوید.اگر علاقه مند به این سری از بازی ها می باشد و می خواهید بار دیگر با لرد ها و خلیفه ها در میدان جنگ قرار بگیرید پیشنهاد می کنیم سری بازی قلعه را نیز فراموش نکنید زیرا این بازی قبل از جنگ های صلیبی عرضه شد و شما را با لرد های مختلف مانند ولف و پیگ آشنا خواهد کرد.

این بازی در سبک استراتژیک و شبیه سازی می باشد که توسط استودیو FireFly Studios طراحی و منتشر شده است.اگر از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری باشید حتما تاکنون با بازی Stronghold Crusader آشنا شده اید، این بازی جذاب برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ عرضه شد و توانست غوغایی را در میان گیمرها ایجاد کند. این بازی جذاب که خود یک سبک محسوب می شود در همان اوایل طرفداران زیادی را بدست آورد و به عنوان یکی از بهترین بازی ها در هر دو بخش تک نفره و چند نفره تبدیل شد. اکنون پس از مدت ها نسخه ای جدید برای بازی Stronghold Crusader HD منتشر شده است که علاوه بر آپدیت ها و بسته های الحاقی جدید شامل چندین نقشه، ماموریت و قابلیت های جدید می باشد. جنگ های صلیبی از مهمترین نبردهای تاریخ است که حمله سپاه ریچاد شیردل برای بازپس گیری سرزمین ها و شهرهای مقدس از جمله اورشلیم، نقطه آغاز آن می باشد. در سوی دیگر نبرد، ارتش مسلمان سلطان صلاح‌الدین قرار دارد که نیروهای خود را از سوریه برای دفاع از سرزمین های اسلامی حرکت داده است و بزودی شاهد جنگی عظیم خواهیم بود. علاوه بر این دو، پادشاهان دیگری نیز در بازی وجود دارند که برای دفاع از سرزمین و یا کشورگشایی حملات گسترده ای را انجام خواهند داد و باید خود را برای رویارویی با آن ها آماده کنید.

نسخه جدید جنگ های صلیبی

  • احسان دهمرده

دانلود Star Wars Galactic Battlegrounds Saga 2.0.0.1 - بازی استراتژیک جنگ ستارگان برای کامپیوتر

 

Star Wars Galactic Battlegrounds Saga نام نسخه جدید از سری بازی های جنگ ستارگان است که در سبک استراتژیک و در سال 2015 توسط استودیو Disney طراحی شده و دارای میدان های نبرد گسترده و بسیار مهیج است که در کنار گیم پلی و همچنین کیفیت گرافیکی مناسب می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

Star Wars Galactic Battlegrounds Saga دارای حالت چند نفره و آنلاین نیز می باشد که این اجازه را به شما می دهد تا با دوستان خود به رقابت پرداخته و آن ها را شکست دهید.شما می توانید همچنین در سبک استراتژیک یکی از بهترین بازی ها یعنی قلعه را نیز دریافت کنید.حجم این بازی 545 مگابایت می باشد .

بازی استراتژیک جنگ ستارگان

  • احسان دهمرده

دانلود Diner Dash 1.13.1 - بازی دخترانه مدیریت رستوران برای اندروید

Diner Dash 1.13.1 نام یک بازی دخترانه و بسیار زیبا در سبک مدیریت برای اندروید است که در اصل یک بازی دخترانه بحساب می آید زیرا شما باید در آن به عنوان یک مدیر رستوران ظاهر شده و آن را بصورت کامل کنترل کنید و نشان دهید که می توانید یک رستوران دار بسیار عالی شوید.در این بازی شماره همه کاره بوده و باید تمامی سفارشات را از کل رستوران جمع کرده و در سریعترین زمان ممکن غذا را بر سر میز ببرید.

برای انجام این بازی شما نیازمند اینترنت به صورت دائمی می باشید.

بازی آنلاین مدیریت رستوران

  • احسان دهمرده

دانلود Mad Max - نسخه کم حجم بازی مد مکس برای کامپیوتر

Mad Max نام یکی از بازی های مشهوری است که از روی فیلم های سینمایی خود ساخته شده و دارای داستانی بسیار زیبا می باشد که شما امروز می توانید جدیدترین نسخه آن را با لینک مستقیم دریافت کنید.ما همچنین به شما بازی Stronghold HD Enhanced Edition را که یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک است پیشنهاد می کنید.شما همچنین می توانید بازی بسیار زیبای تیکن 7 را نیز دریافت کنید که بازی پرطرفدار در سبک فایتینگ و اکشن می باشد که از قدیم جز مشهور ترین بازی ها بوده است.

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۱GB اضافه شد|

|نسخه فشرده CorePack با حجم ۴٫۳GB اضافه شد|

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

 دانلود بازی Mad Max-CPY برای PC

 

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

  • احسان دهمرده

دانلود Stronghold HD Enhanced Edition  - نسخه جدید بازی استراتژیک و فوق العاده خاطره انگیز قلعه

Stronghold HD Enhanced Edition نام جدیدترین نسخه از سری بازی های محبوب و البته قدیمی قلعه می باشد که در سبک استراتژیک عرضه شده و برای بسیاری از کاربران خاطره انگیز می باشد.در نسخه جدید علاوه بر بهبود هایی از نظر گرافیکی ، نقشه ها ، مراحل و داستان های جدیدی اضافه شده است که شما را به راحتی وارد چالشی جدید و البته سخت خواهد کرد.شما همچنین می توانید بازی بسیار زیبای تیکن 7 را که به تازگی در سبک مبارزه و اکشن برای کامپیوتر ارائه شده است را دانلود کنید.

دانلود نسخه جدید بازی قلعه

Stronghold HD Enhanced Edition PC-TiNYiSO

  • احسان دهمرده

دانلود Tekken 7 - بازی مبارزه ای تیکن 7 به همراه آپدیت و کرک برای کامپیوتر

Tekken 7 نام یکی از جدیدترین و بهترین بازی های سبک فایتینگ می باشد که همواره توانسته کیفیت خود را به اثبات برساند.نسخه ای که در سایت قرار داده شده به همراه کرک سالم و همچنین جدیدترین آپدیت ها می باشد که می توانید راهنمای نصب آن ها را در انتهای همین پست مشاهده کنید.شما همچنین می توانید عنوان ماجرایی و زیبای BOOR را نیز دریافت کنید.

دانلود بازی تیکن 7

بازی Tekken 7 دارای چند ساعت بخش داستانی است که علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه آن بپردازند. همچنین این بخش شامل یک سری داستان‌های جانبی است که بازیکنان علاوه‌بر داستان اصلی می‌توانند آن‌ها را نیز انجام دهند. به عبارتی بازی علاوه‌بر ارائه داستان خاندان میشیما، دارای یک سری فصل بندی دیگر است که سایر شخصیت‌های دنیای بازی نظیر شخصیت کلودیو سرافینو و گروه جن گیرش را شامل می‌شود.در واقع The Archers of Sirius نام گروهی از جن‌گیرها است که از زمان باستان تا به امروز قدرت‌های ماورایی را از دنیا پاک می‌کنند. گروهی فوق سری که در بین مردم و جامعه شناخته شده نیست. ولی طی داستان بازی، یک روز یکی از این جن‌گیرها به شخصیت میشیما زایباتسو نزدیک شده و از وی می‌خواهد به آن‌ها ملحق شود ولی زایباتسو این درخواست را رد می‌کند. البته این کار به هیچ وجه فشار بر روی زایباتسو جهت پیوستن به جن‌گیرها را قطع نمی‌کند! عنوان Tekken 7 یک بازی خوب و با کیفیت است. بخش آنلاین آن تجربه لذت‌بخشی را ارائه کرده و خبری از قطعی یا لگ هم نیست. همچنین بازی گرافیک واقعا زیبایی هم دارد و سیستم مبارزات تغییر‌یافته آن هم کیفیت خیلی خوبی دارد. اما مشکلی که در رابطه با این بازی وجود دارد این است که تیکن ۷ بیش‌تر شبیه به بازی‌ای به نظر می‌رسد که می‌توانست به مراتب بهتر باشد ولی سازندگان از آنجایی که قصد عرضه سریع آن را داشتند، عجله کرده و در نتیجه یک سری نواقص در بازی دیده می‌شود.

TEKKEN 7 Deluxe Edition Full Unlocked PC-DLHA + BALDMAN Crack

|آپدیت شماره ۲ بازی به همراه کرک TEKKEN 7 Update 2 incl BALDMAN Crack اضافه شد|

  • احسان دهمرده

دانلود BOOR - بازی ماجرایی باغبان برای کامپیوتر

BOOR نام یک بازی جدید در سبک ماجرایی است که در آن باید به نبردی بزرگ با هوش مصنوعی بپردازید.این بازی زیبا در سال 2017 توسط استودیوی Badland Games برای کامپیوتر منتشر شده است.Eden یا بهشت نام یک کلونی انسانی است که در سیاره ای بسیار دورتر از زمین قرار گرفته است. انسان های ساکن این کلونی با هدف پیشرفت و ایجاد جامعه‌ای بهتر تصمیم به ساخت موجودی با قابلیت هوش مصنوعی به نام BOOR گرفتند تا به آن ها برای پیشرفت بیشتر کمک کند اما کم کم این ماشین دشمن انسان ها می شود و شروع به نابودی آن ها می کند و تنها تعداد کمی از انسان ها زنده می مانند. روزی دختری که ناگهانی به این سیاره فرود می آید متوجه این ماجرا می شود و سعی می کند با توجه به نیروها و توانایی هایی که دارد به بازماندگان کمک کرده و با نابودی BOOR این سرزمین را نجات داده و  آزاد کند. بازی BOOR یک بازی معمایی دو بعدی با بیش از ۸۰ مکان مختلف که باید در آن ها به جستجو بپردازید، اسرار و معماهای چالش برانگیز و سناریوهای جالب است.

عکس دانلود بازی BOOR

 

  • احسان دهمرده