گیم باکس | دانلود رایگان بازی های کامپیوتری و اندروید

در سایت گیم باکس آرشیوی قوی و جامع از بازی های مختلف شامل بازی های اندروید و کامپیوتر را خواهید یافت.

گیم باکس | دانلود رایگان بازی های کامپیوتری و اندروید

در سایت گیم باکس آرشیوی قوی و جامع از بازی های مختلف شامل بازی های اندروید و کامپیوتر را خواهید یافت.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود Wolfenstein II: The New Colossus - بازی ولفنشتاین 2 برای کامپیوتر

 

Wolfenstein II: The New Colossus نام نسخه جدید بازی بسیار زیبا و پر خاطره ولفنشتاین است که به نظر می آید یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال باشد.Wolfenstein 2: The New Colossus در راه پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است. این بازی که دنباله‌ای مستقیم بر عنوان موفق Wolfenstein: The New Order است، بار دیگر بازیکنان را در نقش بی.جی بلازکوویچ (B.J. Blazkowicz) قرار می‌دهد که باید با کمک چهره‌های آشنا و قدیمی این سری، به سرنگونی رژیم نازی در آمریکا بپردازد.

اطلاعات زیر از بازی انتشار یافته است:

آمریکا، ۱۹۶۱.

قتل ژنرال نازی‌ها Deathshead پیروزی هرچند شیرین اما کوتاهی برای شما داشته است. با وجود عقب نشینی نازی‌ها اما آن‌ها همچنان حکم‌رانان جهان هستند. شما BJ Blazkowic هستید که ملقب به “Terror-Billy” بوده و بخشی از آخرین امید بشریت برای آزادی هستید. تنها شما جرئت آن را دارید که به نازی‌ها حمله‌ور شوید و هر آنچه که هست را بکشید و انقلاب دوم آمریکا را ایجاد کنید.

شایعات معرفی Wolfenstein II: The New Colossus خیلی وقت است که در فضای مجازی منتشر شده. Wolfenstein: The New Order در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و توانست این سری محبوب را باری دیگر به اوج برساند.شما می توانید بازی Marvel vs Capcom Infinite را نیز دریافت کنید.

 

 

  • احسان دهمرده

دانلود Marvel vs Capcom Infinite - بازی دنیای مارول و کپکام برای کامپیوتر

 

Marvel vs Capcom Infinite نام نسخه دوباره منتشر شده و ارتقا یافته این بازی می باشد که در سبک اکشن عرضه شده و شما شاهد تمامی کارکترهای کپکام و مارول خواهید بود که البته بازی هنوز کرک نشده است. برای اولین بار در تاریخ فرانچایز، دنیای مارول و کپکام در کنار یکدیگر حاضر خواهند بود و یک حالت داستان سینمایی بصری خیره کننده و همه جانبه را رقم خواهند زد. در این بازی به عنوان قهرمانان یا خائنینی ایفای نقش خواهید کرد که در کنار یکدیگر در تلاش‌اند تا دنیای خود را از دستان Ultron Sigma نجات دهند. در این بازی با ترکیبی از ربات شناخته شده‌ای به نام Ultron از دنیای مارول و Sigma از دنیای کپکام روبرو خواهید بود که قصد دارند کلیه جانداران را با یک ویروس سایبرنتیک آلوده کنند. اکنون زمان آن رسیده تا بزرگترین قهرمانان تاریخ در کنار یکدیگر جمع شده و در مقابل Ultron Sigma مبارزه کنند و دنیای خود را نجات دهند. دو صحنه نبرد جدید نیز معرفی شده است که شامل Avengers Tower و Throne Room می‌شوند.پیشنهاد می کنیم بازی بسیار زیبای Pro Evolution Soccer 2018 را نیز دانلود کنید.

دانلود بازی Marvel vs Capcom Infinite برای PC

 

  • احسان دهمرده

دانلود بازی شبیه ساز فضایی Starway Fleet برای کامپیوتر

Starway Fleet PC-RELOADED

|آپدیت بازی Starway.Fleet.Update.v1.867-BAT اضافه شد|

Starway Fleet نام بازی جدیدی در سبک اکشن و شبیه ساز می باشد که توسط RELOADED کرک شده است و شما می توانید آن را دانلود کنید.بازی Starway Fleet عنوانی اکشن، کژوال و شبیه سازی فضا می باشد که می توان توسط HTC Vive، Oculus Rift و هم چنین گیم پدهای رایج بازی های رایانه ای آن را انجام داد. در ماموریت های مختلفی که شامل شناسایی و پیگیری مسائل مختلف در نبردهای فضایی می باشد شرکت کنید، پشتیبان جنگی برای سفینه های باربری مهیا کنید یا به سفینه های آسیب دیده کمک کند تا اسکورت شده و به سلامت به مقصد برسند.

شما می توانید به صورت آفلاین ماموریت های خود را علیه دشمنان کنترل شده کامپیوتری یا در حالت آنلاین (تا بیش از ۳ پلیر) با دوستان خود در حالت مالتی پلیر انجام دهید. تمامی تلاش خود را برای محبوب و شماره یک شدن در سرتاسر کهکشان بکنید تا تمامی دنیا اسم شما را بر سر زبان بیاورند! جهت مطالعه ویژگی های دانلود بازی Starway Fleet و هم چنین اسکرین شات ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.شما همچنین می توانید بازی Rock of Ages 2 Bigger and Boulder را دانلود کنید.

 

دانلود بازی Starway Fleet برای PC

 

  • احسان دهمرده

دانلود بازی استراتژیک Rock of Ages 2 Bigger and Boulder برای کامپیوتر

Rock of Ages 2 PC-CODEX + DLC Unlocker

|آپدیت بازی Rock.of.Ages.2.Update.v1.03-CODEX اضافه شد|

Rock of Ages 2 Bigger and Boulder نام بازی استراتژی جدیدی است که به تازگی بسته الحاقی و افزوده جدیدی را دریافت کرده است که ویژگی های جدید و جالبی را در اختیار شما قرار می دهد.

بازی Rock of Ages 2 Bigger and Boulder به همراه آنلاکر بسته های الحاقی روز انتشار بازی یا همان DLC Unlocker توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. نسخه دوم این بازی کاربران را در عصر‌های مختلف رها می‌کند و کاربران در هرکدام از این دوره‌ها که محیط‌شان به دست نقاشان معروف طراحی شده است، بازی خود را پیش می‌برند و به نابود کردن برج‌ها و قلعه‌ها می‌پردازند. همانند نسخه اول Rock of Ages، نسخه دوم این بازی به دو قسمت تقسیم می‌شود.

در قسمت اول، کاربران هدایت یک سنگ غول‌پیکر را به همراه یک مانع شیب‌دار بر عهده می‌گیرند و با استفاده کردن از آنها، شروع به رقابت با حریفان خود می‌کنند و قلعه‌های آنها را نابود می‌کنند. پس از به اتمام رسیدن این فرآیند، زمانی به کاربران اختصاص داده می‌شود و کاربران شروع به ساخت دفاعی در مقابل هوش مصنوعی یا کاربر دیگر می‌کنند. سپس شما شروع به دفاع از قلعه خود در مقابل حریف‌تان می‌کنید. پس از جایگذاری این موانع، شما هدایت یک گلوله سنگی دیگر را بر عهده می‌گیرید. این فرآیند ادامه می‌یابد تا یکی از کاربران بتواند قلعه دیگری را تخریب کند.

گلوله‌های سنگی متنوعی در بازی وجود دارد که شامل سنگ انفجاری هم می‌شود. همچنین گلوله‌ای با نام Tar Boulder نیز در این بازی دیده می‌شود که با غلتیدن، مایع چسبناکی را در مسیر خود رها می‌کند. حالت‌ چندنفره جدیدی نیز در این بازی گنجانده شده که شامل حالت رقابتی «دو در مقابل دو» می‌شود و در کنار حالت آرکید چهار نفره در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. ضمنا کاربران با پیش‌خرید کردن این بازی می‌توانند گلوله‌ای را که با حال‌و‌هوای بازی The Binding of Isaac طراحی شده است، از آن خود کنند. همچنین در نسخه دوم، تمرکز بازی بیشتر بر روی حالت چند‌نفره و همکاری تیمی (Co-op) خواهد بود و مسابقات دو در برابر دو، بخش مهمی از بازی را تشکیل خواهند داد.شما همچنین می توانید بازی بسیار زیبای Qvadriga را نیز دریافت کنید.

 

دانلود بازی Rock of Ages 2 Bigger and Boulder برای PC

 

  • احسان دهمرده

دانلود بازی ارابه سواری Qvadriga برای کامپیوتر

 

Qvadriga نام یک بازی استراتژیک و بسیار زیبا است که در آن باید یک ارابه را خریداری کرده و وارد مسابقات شوید و با کسب پیروزی های فراوان و اول شدن در مسابقات به بالاترین سطح ممکن از این بازی برسید. Qvadriga  توسط استودیو بازی سازی Slitherine Ltd ساخته شده که در آن از ویژگی های بسیار زیاد و همچنین ایده های جدید استفاده شده است که این بازی را نسبت به سایر بازی های هم سبک متمایز می کند.

در بازی Qvadriga  یا همان ارابه سواری رومی شما با بیش از 40 مرحله مختلف روبرو هستید که دارای آیتم های بسیار زیادی نیز می باشد.شما همچنین می توانید مود گرافیکی جدید برذای بازی GTA V به نام Redux را نیز دانلود کنید.

 

 

  • احسان دهمرده

دانلود ماد گرافیکی جدید Redux برای بازی GTA V

سال 2012 بود که RockStar خبر انتشار نسخه‌ای جدید از بازی GTA به نام GTA V را داد و گفت که این بازی در سال 2013 برای کنسول‌های نسل هفتمی و پس‌ازآن نسخه‌ی ریمستر برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه می‌شود، خبر متعجب کننده این بود که RockStar حرفی از نسخه‌ی PC بازی نزد و همه‌ی بازیکنان فکر می‌کردند که این بازی بر روی PC پرت نمی‌شود تا اینکه RockStar به این شایعات خاتمه داد و گفت که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی در سال 2015 با گرافیک و رزولوشن بهبودیافته عرضه می‌شود. پس از عرضه‌ی بازی بر روی کامپیوترهای شخصی بازی با فروش و استقبال چشم‌گیری روبه‌رو شد و سود خوبی را نیز برای RockStar به عمل آورد. پس از عرضه‌ی بازی در سال 2015 طرفداران و دوست داران بازی اقدام به انتشار مادها و محتوای اضافی برای بازی کردند که هرکدام از این مادها بخشی جدید را به بازی اضافه می‌کرد یا بر روی گرافیک بازی تأثیر می‌گذاشت، یکی از مادها خوبی که تا امروز برای نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی منتشرشده Redux نام دارد که تغییرات عمده‌ای در بخش گرافیک و گیم پلی بازی ایجاد می‌کند.

در سال 2016 بود که خبری مبنا بر انتشار یک ماد جدید منتشر شد و چندی بعد نیز تریلرهایی از این ماد به بیرون آمد که تعجب همگان را برانگیخت! ماد Redux باعث افزایش چند برابری کیفیت بازی شده بود، این ماد با تکنیک‌های خاص عمق بافت‌ها و تکسچرهای بازی را افزایش می‌دهد و همچنین بارنگ بندی متفاوت خود باعث واقع‌گرایانه‌تر شدن محیط بازی می‌شود، این ماد علاوه بر تغییر در گرافیک بازی باعث بهبود چرخه‌ی آب و هوایی بازی و همچنین افزایش هوش مصنوعی پلیس‌ها و مردم عادی در بازی می‌شود. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت این است که این ماد برای نسخه‌ی آفلاین و تک‌نفری بازی در دسترس است و امکان استفاده از این ماد به‌صورت آنلاین وجود ندارد.ما به شما بازی Overkill 2 را برای اندروید نیز پیشنهاد می کنیم.

 

دانلود ماد گرافیکی Redux برای GTA V

 

  • احسان دهمرده

دانلود بازی Overkill 2 v1.46 برای اندروید

 

Overkill 2 نام یک بازی شوتر و اکشن برای اندروید می باشد که دارای بیش از 30 اسلحه مختلف و مرگبار با طراحی منحصر بفرد و سه بعدی می باشد که دارای سیستم کنترل بسیار ساده بوده و شما را بهمراه گیم پلی بسیار عالی می تواند ساعت ها شما را مشغول به بازی کند. این بازی دارای فایل دیتا نیز می باشد. مهم ترین ویژگی بازی آمیختن کنترلر ساده در کنار گیم پلی چالش برانگیز می باشد که باعث می شود احساس کنید بدر حال بازی با کنسول هستید ! انواع و اقسام سلاح ها از تفنگ های دوربین دار گرفته تا مسلسل ها و تفنگ های ساچمه ای در اختیار شماست ، پس حواس خود را به طور کامل جمع کنید و با آن ها دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید.شما می توانید بازی Lost Civilization را برای کامپیوتر دریافت کنید.

 

دانلود Overkill 2  – بازی اکشن و تفنگی اندروید + فایل دیتا

  • احسان دهمرده

دانلود بازی تمدن گمشده Lost Civilization برای کامپیوتر

Lost Civilization نام یک بازی بسیار زیبا است که در سال 2014 توسط Phoenix Online Publishing و در سبک های Hidden Object و Point and Click برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان بازی پیرامون شخصیتی به نام sarah است که یک باستان شناس می باشد و به دنبال رازهایی مرموز در غارها می پردازد که ناگهان همسر اون در شروع کار ناپدید می شود.Lost Civilization یک بازی با 120 مرحله بسیار زیبا است که می تواند با داشتن رازهای بسیار زیاد و پیچیده ساعت ها شما را مشغول کند.شما همچنین می توانید بازی خاطره انگیز و کم حجم Sonic Mania را دریافت کنید.

دانلود بازی تمدن گمشده Lost Civilization برای کامپیوتر

 

  • احسان دهمرده

دانلود Sonic Mania - بازی کامپیوتری سونیک

Sonic Mania نام یکی از ورژن های بازی سونیک می باشد که به تازگی توسط استودیوی بازی سازی سگا بروز شده و سعی شده تا تغییراتی در ظاهر و گرافیک بازی ایجاد کند در حالیکه گیم پلی بازی همان گیم پلی قدیمی است که همه با آن خاطره دارند و به همین دلیل بازی کم حجم به حساب می آید.این بازی در سبک ماجراجویی بوده و در آن شما با شخصیت محبوب سونیک و دوستانش از جمله Tails و Knuckles در برابر غول های مختلف در محیطی با گرافیک 2 بعدی و بسیار دلنشین و با گیم پلی کلاسیک به ماجراجویی می پردازید.شما می توانید بازی Hunting Simulator را نیز دریافت کنید.

 دانلود بازی Sonic Mania سونیک مانیا برای کامپیوتر

  • احسان دهمرده

 

دانلود Hunting Simulator - بازی شبیه ساز شکار برای کامپیوتر

Hunting Simulator نام بازی جدید و بسیار زیبا در زمینه شبیه سازی و ماجرایی است که در آن باید با تلاش و هوش بالا به شکار حیوانات بپردازید.

Hunting Simulator PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۳GB اضافه شد|

یک بار دیگر قفل گذاری جدید Denuvo شکست خورد و دانلود بازی Hunting Simulator توسط گروه CPY کرک و منتشر شد! همان طور که اطلاع دارید حدود ۲ماه پیش کرکر معروف یعنی BALDMAN اعلام کرد که در بازی Hunting Sumulator از قفل گذاری جدیدی توسط Denuvo استفاده شده است که نیاز به زمان دارد. اما CPY زودتر دست به کار شده و این قفل گذاری جدید را نیز پشت سر گذاشت. با این وجود، می توان به کرک شدن عناوین جدیدی که از اواخر آگوست و سایر ماه های آینده آماده انتشار هستند و از Denuvo استفاده می کنند امیدوارتر شد.

بازی شبیه سازی شکار (به انگلیسی: Hunting Simulator) از همان ابتدا با انتقاد شدید کاربران مواجه شد. اول به خاطر قیمت بالای این بازی و در وحله بعد، به دلیل مشکل در هوش مصنوعی که در بازی استفاده شده است. کاربران بسیار زیادی از هوش مصنوعی حیوانات در بازی شاکی هستند و هنوز هم این مشکل برطرف نشده است. به هر حال، دانلود بازی Hunting Simulator عنوانی در سبک شبیه سازی، ورزشی و ماجراجویی می باشد که در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ در شبکه استیم منتشر شد. ساعت ها در جهان آزاد بازی به صورت تک نفره و چندنفره به کاوش بپردازید تا طعمه های شکار خود را پیدا کنید. بازی Hunting Simulator از موتور بازی سازی Unreal 4 Engine استفاده می کند. از مکان های معروفی که در بازی استفاده شده می توان به کوه های کولورادو، جنگل های فرانسه و سرزمین های سرتاسر برف آلاسکا اشاره نمود. هر منطقه دارای حیوانات بومی و منحصر به فرد خود می باشد که رفتارهای متفاوتی را دارند و شما باید در تلاش برای شکار آن ها، از روش های متفاوتی استفاده کنید.شما همچنین می توانید بازی ICY: Frostbite Edition را نیز دریافت کنید.

دانلود بازی Hunting Simulator برای PC

دانلود بازی Hunting Simulator برای PC

  • احسان دهمرده