گیم باکس | دانلود رایگان بازی های کامپیوتری و اندروید

در سایت گیم باکس آرشیوی قوی و جامع از بازی های مختلف شامل بازی های اندروید و کامپیوتر را خواهید یافت.

گیم باکس | دانلود رایگان بازی های کامپیوتری و اندروید

در سایت گیم باکس آرشیوی قوی و جامع از بازی های مختلف شامل بازی های اندروید و کامپیوتر را خواهید یافت.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

دانلود Man Vs. Missiles + Mod - بازی موبایل هواپیما و موشک ها
 

 

Man Vs. Missiles نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن جالب و هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی Spiel می باشد که برای اندروید ساخته و عرضه شده است. با هواپیمایتان پرواز کنید و نگذارید موشک ها به هواپیمایتان اصابت کنند.

بازی دارای طیف گسترده ای از سلاح های مختلف و متنوع برای انتخاب کردن می باشد که بر هیجان بازی افزوده است، امکان برداشتن سکه های سر راه و استفاده از آن ها برای خریدن هواپیماهای جدید و همچنین ارتقای هواپیماهایتان نیز وجود دارد، با جمع آوری سکه می توانید آیتم های کمکی مثل سپر و سرعت را خریداری کنید و از یک طرف مانع از برخورد موشک ها به هواپیما شوید و از طرف دیگر با سرعت بالا از دست موشک ها فرار کنید. موانع موجود در مسیر خود را یکی پس از دیگری پشت سربگذارید و امتیاز کسب کنید. بازی دارای گرافیکی بسیار ساده د رعین حال بسیار جذاب می باشد و با گیم پلی زیبا و اعتیادآور خود شما را ساعت ها سرگرم میکند.

  • احسان دهمرده

دانلود بازی اکشن و ماجرایی ویسگر - WISGR

دانلود WISGR - بازی ویسگر

WISGR یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت GukLabs توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در جولای 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. در بازی کنترل قهرمانی افسانه ای را برعهده دارید و باید با استفاده از با استفاده از قدرت کریستال های درون بازی که در طول سفر جمع آوری می کنید، تمام هیولاها را شکست دهید و دشمنان را از بین ببرید. هر کریستال دارای مهارت های مختلفی است که به محلی که کریستال ها را جمع آوری می کنید بستگی دارد. برای عبور از هر مرحله و ورود به مراحل جدیدتر باید دشمنانی را که برای رسیدن به مرحله بعدی باز کرده اید را شکست دهید. سلاح هایی همچون شمشیر و تیر و کمان در محیط بازی در دسترس شما قرار دارد و می توانید از آنها برای پیشرفت در مراحل بازی استفاده نمایید و راه خود را به سمت پیروزی هموار نمایید. از ویژگی های بازی "ویسگر" می توان به گرافیکی عالی، داستانی جذاب، وجود قدرت ها و جادو های مختلف، وجود سیستم ارتقاء و گیم پلی سرگرم کننده اشاره کرد.

 

  • احسان دهمرده

دانلود بازی خرس با من - Bear With Me: Collector's Edition + Update v1.1.0-PLAZA

دانلود Bear With Me: Collector's Edition + Update v1.1.0-PLAZA - بازی خرس با من: نسخه گردآورنده

Bear With Me: Collector's Edition یک بازی ویدئویی در سبک ماجراجویی است که توسط شرکت Exordium Games توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در فوریه 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. نسخه Collector's Edition در واقع نسخه ای کامل از بازی به همراه تمامی اپیزود ها و آپدیت های منتشر شده می باشد. در بازی "خرس با من" شما با شخصیتی به نام Amber به بازی می پردازید و باید ماجراجویی های بسیاری را انجام دهید. امبر به غیر از خرس عروسکی محبوبش که همیشه همراه خود دارد دوست دیگری نیز دارد، آن دوست صمیمی کسی نیست جز برادر او که روزی بدون دلیل خاصی گم می شود و حالا امبر به همرا خرس خود در صدد پیدا کردن برادر خود است. محیط های بازی به صورت تیره و روشن بوده و بسیار عالی طراحی شده است. در بازی خرس شما با استفاده از توانایی های خود به صورت یک کاراگاه مستقل عمل کرده و با پیدا کردن سرنخ های مختلف سعی در پیدا کردن برادر شما دارد. در این نسخه از بازی هر 3 قسمت قبلی قرار داده شده است و موسیقی متن بازی نیز تغییر کرده و شاهد تصاویر و جزئیات بسیار بیشتری در بازی خواهید بود.

  • احسان دهمرده

دانلود بازی کم حجم مدافع رنگ - Hue Defense

دانلود Hue Defense - بازی مدافع رنگ

Hue Defense یک بازی ویدئویی در سبک نقش آفرینی و استراتژی است که توسط شرکت Brave Wolf Studio توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در جولای 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. در گیم پلی بازی شما در نقش یک مدافع قدرتمند ظاهر شده و باید تمامی توان خود را بکار گرفته و سرزمین HUELand را که بهشتی طبیعی و بسیار زیبا می باشد نجات دهید. دشمنان شما در بازی سعی دارند تا این سرزمین را از بین برده و یا آن را تصاحب نمایند. آیتم ها و سکه های متنوعی در سرتاسر بازی قرار داده شده است و با بدست آوردن آنها می توانید قدرت های کارکتر خود را ارتقاء دهید. بازی به صورت 3D بوده و با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine 4 ساخته شده است. گیم پلی بازی دارای بیش از 25 مرحله سخت و طاقت فرسا می باشد که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. از ویژگی های بازی "مدافع رنگ" می توان به 50 دستاورد متنوع، بیش از 21 ارتقاء، 20 دشمن منحصر به فرد و محیط های متنوع اشاره کرد.

  • احسان دهمرده

دانلود بازی کم حجم تخریب ماشین - Car Demolition Clicker

دانلود Car Demolition Clicker - بازی تخریب ماشین ها

Car Demolition Clicker یک بازی ویدئویی در سبک اکشن است که توسط شرکت Blue Sunset Games توسعه یافته و به وسیله PlayWay S.A در جولای 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. در بازی می توانید با استفاده از سلاح های متنوع خودروهای مختلف را هدف قرار داده و آنها را به شدت تخریب کنید. در بازی "تخریب ماشین ها" شما به مجموعه‌ای عظیم از سلاح‌ها و آیتم‌های متنوع برای تخریب کردن اتومبیل‌ها دسترسی دارید و می توانید بدون در نظر گرفتن ضرر های مالی و جانی هر خودرویی را که بخواهید از بین ببرید. با تخریب هر خودرو مقداری امتیاز به شما داده خواهد شد که با استفاده از آنها می توانید سلاح های مختلف و اتوموبیل های جدیدتر را خریداری کنید. یکی از ویزگی های مهم بازی امکان ارتقا دادن سلاح‌ها، خریداری انواع بمب‌ها برای انفجار ماشین‌ها و ... می باشد که گیم پلی بازی را بسیار سرگرم کننده نموده است.

  • احسان دهمرده

دانلود نسخه fitgirl بازی Cities Skylines Parklife + Update v1.10.1-f3 برای کامپیوتر

بسته الحاقی جدید Parklife برای بازی Cities Skylines در ۲۴م می ۲۰۱۸ منتشر شد. هم چنین، فیت گرل نیز تصمیم گرفت تا ریپکی کاملا جدید و آپدیت شده از این بازی را با انتشار بسته الحاقی Parklife منتشر کند. به واسطه‌ی این گسترش‌دهنده، می‌توانید به شهرتان جاذبه‌های توریستی همچون پارک‌های موضوعی (Theme Park) اضافه کنید. گسترش‌دهنده‌ی Parklife، به شما اجازه می‌دهد یک نقطه از شهر را انتخاب کرده و آن را با ساختن ساختمان‌های جدید و غرفه‌های مختلف پر کنید و در میان این ساختمان‌ها، شهربازی، پارک‌ِ ملی و باغ‌وحش‌های گوناگون بسازید. رابط کاربری بازی Cities Skylines Parklife ابزارهایی را در اختیارتان قرار خواهد داد که کار کردن با آن‌ها بسیار ساده خواهد بود.

به کمک این ابزارها، می‌توانید پیاده‌رو بسازید، قیمت بلیط‌ها را تعیین کنید و برای گشت و گذار در پارک اتوبوس تعیین کنید؛ این ابزارها همچنین به شما اجازه می‌دهند به واسطه‌ی خدمات تعمیراتی پارک‌تان، بتوانید اشتغال‌زایی کنید و شغل‌هایی مختلف به وجود بیاورید. بسته الحاقی Parklife به شما سه و هشت سیاستِ جدید به ترتیب در اداره‌ی شهر و پارک‌ها ارائه می‌کند که تمامی این سیاست‌ها، در راستای ارائه‌ی خدمات توریستی و جذب گردشگر به شهرتان است. این گسترش‌دهنده پنج نقشه‌ی جدید به بازی اضافه خواهد کرد.

Cities Skylines Parklife PC-CODEX

نسخه فشرده FitGirl با حجم شروع از ۳٫۸GB اضافه شد

آپدیت بازی Update v1.10.1-f3-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Cities-Skylines-Parklife

  • احسان دهمرده

دانلود نسخه کرک شده بازی Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered برای کامپیوتر

دانلود بازی Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered برای کامپیوتر + کرک CODEX

دانلود بازی Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس و صد البته پی‌سی‌های قدرتمند با رزولوشن ۴K اجرا خواهد شد. نسخه ریمستر این بازی برای افرادی که نسخه اصلی بازی را در استیم داشته باشند، به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. سازندگان در نسخه ریمستر، علاوه بر فراهم کردن پشتیبانی از رزولوشن‌های بالاتر، ویژگی‌هایی چون کیفیت گرافیکی بهتر، نورپردازی طبیعی‌تر، سایه‌زنی با‌کیفیت‌تر و دیگر بهبود‌های بصری را هم اعمال کرده‌اند تا بازی از نظر گرافیکی، در حد و اندازه بازی‌های روز ظاهر شود.

Red Faction Guerrilla ReMarstered PC-CODEX

دانلود-بازی-Red-Faction-Guerrilla-ReMarstered

 

  • احسان دهمرده

دانلود بازی کم حجم اندروید Nonstop Knight v2.7.0

Nonstop Knight v2.7.0 + Mod – بازی محبوب و زیبای شوالیه بی وقفه اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود  (طلا نامحدود+آنلاک) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Nonstop Knight – شوالیه بی وقفه بازی پرطرفدار و سرگرم کننده در سبک بازی های نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی flare games برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را کسب نماید! Nonstop Knight داستان شوالیه ای را روایت می کند که در سیاه چاله ها می بایست به مبارزه با دشمنان بپردازد. در بازی اصلا کنترلی روی حرکت شخصیت اصلی ندارید و خود او حرکت می کند ؛ به همین دلیل است که در ابتدا نام این عنوان می توانید «Nonstop» را ببینید! نکته جالب اینجاست که خود شوالیه هم به دشمن ها ضربه می زند ؛ با این وجود، اصلا باید چه کاری انجام دهیم؟! اصلی ترین وظایف بازیکن در Nonstop Knight به دو بخش تقسیم می شود : بخش اول قدرت هایی هست که در پایین صفحه لمسی وجود دارند! به صورت کلی می توانید از بین تواناهای خود سه عدد را انتخاب کرده و هنگام مبارزه از آن ها استفاده کنید! بخش دوم به ارتقا شخصیت و سلاح ها اختصاص دارد که با پیشروی بیشتر در بازی و نابودی دشمن ها تجربه کسب کرده و قدرت های جدیدی آزاد می شود. همچنین می توانید سلاح، کلاه خود یا شنلی که دارید را هم به دلخواه ارتقا دهید. مراحل بازی هم بدین صورت هستند که در هر مرحله باید موج هایی از دشمنان را از بین ببرید تا در پایان به یک باس برید!

 

Nonstop-Knight-Cover

 

  • احسان دهمرده

بازی کم حجم فرار از زندان اندروید Prison Escape v1.0.9

Prison Escape v1.0.9 + Mod – بازی اکشن جالب فرار از زندان مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Prison Escape – فرار از زندان یک بازی جالب و سرگرم کننده با حجمی ناچیز در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی Words Mobile برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! با نصب Prison Escape برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی اکشن جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا و گیم پلی هیجان انگیزی را تجربه کنید که در آن نقش یک زندانی را ایفا می کنید و می بایست هر طور شده نقشه فرارتان از زندان را عملی کنید! شما به عنوان یک زندانی، محکوم به سوء قصد شده اید و حکمی که برای شما بریده اند، اعدام است! اگر می خواهید اعدام نشوید و زنده بمانید، باید هر طور شده از زندان فرار کنید! برای این کار بهتر است با زندانیان دیگر دوست شوید و از آن ها برای عملی کردن نقشه فرارتان کمک بگیرید! یکی از بهترین راه ها برای فرار کندن تونلی در زیر زمین زندان است، به هر حال انتخاب با شماست که از کجا شروع کنید و چطور به هدف تان برسید! اگر به دنبال یک بازی کم حجم و جالب برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید به هیچ وجه Prison Escape را از دست ندهید.

 

Prison Escape

 

  • احسان دهمرده

دانلود بازی کم حجم اندروید The Tribez Build a Village v9.3.3

دانلود بازی استراتژیک The Tribez Build a Village v9.3.3 – اندروید

نسخه مود بازی اضافه شد.

بازی The Tribez Build a Village توسط استودیو بازی سازی Game Insight در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک استراتژیک می باشد که توانسته با ۱۰ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. در این بازی شما با کاراکترهای موجود در بازی باید در نقش کشاورز، معدن چی، کارگر ساختمان، جمع کننده مالیات و… روبرو شوید. از آنها در ساخت دهکده تان کمک بگیرید و در دهکده بخش های مختلف ایجاد کنید. دستگاه های مختلف برای تولید محصولات متنوع تهیه کنید و با محصولات کشاورزی، منابع زیر زمینی و معدنی و محصولات دیگر وضعیت دهکده را رونق دهید و در یک دنیای واقعی زندگی کنید.

با وسایل مختلف موجود در بازی محیط دهکده را گشترش دهید. جمعیت دهکده را زیاد کنید و با گسترش مرزها، دهکده را بزرگتر کنید و به سرزمینهای بیشتری دست پیدا کنید. غارها و مکانهای مختلف را برای پیدا کردن جواهرات جست و جو کنید. جزیره های مختلف را کشف کنید و محصولات متنوع در زمین های کشاورزی کشت کنید. شما در بازی با انواع شخصیت های جدید ملاقات خواهید کرد و با ایجاد خانه های مختلف در مکان های دلخواه قبیله را گسترش می دهید و قادر خواهید بود به قبایل همسایه با فرستادن غذا و پول کمک کنید. در این بازی ۶ جزیره مختلف برای سکونت وجود خواهد داشت. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نیاز دارید.

The Tribez Build a Village v9.3.3 Apk + Mod

بازی-The-Tribez-Build-a-Village-اندروید

  • احسان دهمرده