گیم باکس | دانلود رایگان بازی های کامپیوتری و اندروید

در سایت گیم باکس آرشیوی قوی و جامع از بازی های مختلف شامل بازی های اندروید و کامپیوتر را خواهید یافت.

گیم باکس | دانلود رایگان بازی های کامپیوتری و اندروید

در سایت گیم باکس آرشیوی قوی و جامع از بازی های مختلف شامل بازی های اندروید و کامپیوتر را خواهید یافت.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

دانلود نسخه کم حجم بازی State of Decay 2 + Update v2.0 incl DLC-CODEX برای کامپیوتر

کرک نهایی CODEX برای دانلود بازی State of Decay 2 تنها پس از گذشت حدود ۲هفته منتشر شد. نسخه CODEX دارای آخرین آپدیت منتشرشده تا نهم ژوئن ۲۰۱۸ یعنی Update v1.3160.34.2 نیز می باشد. هم چنین، شش بسته ی الحاقی Survival Pack، Preppers Pack، SHTF Pack، Survivors Pack، Doomsday Pack و Anime Football Team Vehicle در این نسخه لحاظ گردیده، کرک و فعال شده اند. برای دانلود این بازی به همراه آموزش نصب کامل، با لینک مستقیم رایگان با وبسایت دانلودها همراه باشید.

داستان بازی State of Decay 2 مدتی پس از نسخه اول آغاز می‌شود؛ جایی که در نقطه‌ای در شمال غربی آمریکا، زامبی‌ها تقریبا همه‌چیز را از پایگاه‌های نظامی گرفته تا شهر‌های کوچک و بزرگ تصرف کرده‌اند و در نتیجه، یک آخرالزمان واقعی به‌وجود آمده است. این وسط عده‌ای نه‌چندان زیاد هم از مردم زنده مانده‌اند که به صورت گروه‌های کوچک یا به صورت انفرادی، برای بقا تلاش می‌کنند. در این بین گیمر هم نقش یکی از همین بازمانده‌ها را ایفا می‌کند که ابتدا باید برای بقای خودش تلاش کند و پس از آن سعی داشته باشد به کمک بازماندگان دیگر هم برود.شما می توانید بازی Forza Motorsport 7 را نیز دریافت کنید.

State of Decay 2 PC-CODEX

آپدیت جدید بازی Update v2.0 incl DLC-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-State-of-Decay-2

 

 

از بعد گیم پلی، بازی State of Decay 2 کم و بیش شباهت زیادی به نسخه اول خواهد داشت و Undead Labs به جای آنکه بخواهد بازی را کاملا از ریشه متحول کند و تجربه‌ای کاملا جدید بسازد، صرفا قصد دارد همان ویژگی‌های نسخه اول را ولی در مقیاس بزرگ‌تر و با جزییات بیش‌تر ارائه دهد. برای مثال، اجازه بدهید از جهان بازی شروع کنیم. دانلود بازی State of Decay 2 یک بازی جهان‌باز است و قرار است در آن، شاهد محیط‌هایی باشیم که تنوع نسبتا بالایی هم دارند.

بله، چرخه طبیعی شب و روز درست مثل نسخه اول بازی، در دانلود بازی State of Decay 2 هم وجود خواهد داشت و شب‌ها و روز‌های بازی، کمی هم طولانی‌تر از نسخه قبلی خواهند بود و خیلی زود بین این دو سوییچ نخواهد شد. اما از آن مهم‌تر، این است که شرایط بازی در شب و روز، کاملا متفاوت است. طبق ادعای سازندگان، در بسیاری از بازی‌های ویدیویی، شب به شکلی که باید به تصویر کشیده نمی‌شود؛ به این صورت که آن تاریکی شب به شکل طبیعی در بازی‌ها دیده نمی‌شود و حتی وقتی که شما در شب مشغول انجام کاری هستید، باز هم به حد کافی محیط روشن است که بتوانید راحت‌تر فواصل نزدیک یا حتی دور را مشاهده کنید. به همین دلیل هم آندد لبز قصد دارد در State of Decay 2 شب‌ها را تاریک‌ها و طبیعی‌تر به تصویر بکشد.

منبع توضیحات: زومجی

مشخصات نسخه فشرده FitGirl بازی:

  • هشدار مهم اول! این بازی تنها بر روی ویندوز ۱۰ پیکربندی ۶۴بیتی از ورژن v1703 به بالا اجرا می شود. هم چنین پیش نیازهای Windows Store، Xbox و Xbox Identity حتما باید نصب شده باشند تا کرک برای شما کار کند. هم چنین مجازی سازی ویندوز یعنی Hyper-V Support باید در تنظیمات ویندوز شما یا در BIOS سیستم کاملا قطع شده باشد. توجه داشته باشید که اگر حالت Developer Mode توسط ستاپ بازی برای شما فعال نشد، برای نصب موفقیت آمیز بازی حتما باید آن را به طور دستی (از طریق Settings -> Windows Update -> For Developers) فعال کند.
  • هشدار مهم دوم! فایل های اجرایی بازی حتما باید بلاک شوند و به اینترنت دسترسی نداشته باشند. در غیر اینصورت، بازی برای شما اجرا نخواهد شد و کرش خواهد کرد. در ضمن، نکات بخش راهنمای نصب را باید حتما رعایت کنید.
  • بر اساس ریلیز CODEX تحت عنوان State of Decay 2-CODEX ساخته شده است.
  • بازی به نسخه v1.3160.34.2 آپدیت شده است و تمامی ۶بسته ی الحاقی منتشر شده را داراست. این DLCها در نسخه ی CODEX نیز به صورت پیش فرض قرار گرفته اند.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱۴٫۱گیگابایت به ۹گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۷ الی ۱۵دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حدود ۲۵گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگ فضای رم خالی در طی نصب نسخه فیت گرل لازم است.
  • ریپک بر اساس کتابخانه ZTool توسعه یافته توسط Razor12911 می باشد.
  • اگر کرک برای شما کار نکرد، لطفا مواردی که در بخش “هشدار مهم” گفته شده است را رعایت کنید و مجددا فایل اجرایی Install Crack.bat در محل نصب بازی را اجرا کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 version 1703 or higher
Architecture: x64
Keyboard: Integrated Keyboard
Mouse: Integrated Mouse
DirectX: Version 11
Memory: 8 GB
Video Memory: 2 GB
Processor: AMD FX-6300 | Intel i5-2500 @ 2.7GHz
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 | AMD Radeon HD 7870

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 version 1703 or higher
Architecture: x64
Keyboard: Integrated Keyboard
Mouse: Integrated Mouse
DirectX: Version 11
Memory: 16 GB
Video Memory: 4 GB
Processor: AMD FX-8350 | i5 4570 @ 3.2 GHz
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 | AMD Radeon R9 380

 

 

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) فایل اجرایی SetSoD2.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کرده و به نصب بازی بپردازید.

4) اجازه دهید تا اینستالر شخصی سازی شده ی CODEX فایل های کرک را برای شما نصب و اعمال کند.

5) با استفاده از شورتکات ایجاد شده در منوی استارت ویندوز خود، بازی را اجرا کنید (بازی شورتکات بر روی دسکتاپ ایجاد نمی کند).

================

رفع مشکلات رایج بازی:

نکته اول: برای اجرای بازی حتما نیاز به ویندوز 10 ورژن 1703 به بالا دارید. توصیه اکید می شود که بازی را تنها در درایوی که ویندوز شما نصب می باشد، نصب کنید.

نکته دوم: اگر پس از نصب و اتمام کرک شدن، باتوجه به اجرای بازی از استارت منو، بازهم بازی برای شما اجرا نشد؛ لطفا بازی را در پارتیشن دیگری غیر از درایو ویندوز خود نصب کنید.

نکته سوم: در اولین بار که بازی را اجرا می کنید، از شما آدرسی جهت ذخیره سازی سیو بازی می خواهد. هرجایی که دوست دارید را انتخاب کنید.

نکته چهارم: حتما به اکانت Microsoft خود لاگین باشید. از لاگین بودن در دو بخش XBOX و Windows Store در محیط ویندوز 10 اطمینان حاصل کنید.

نکته پنجم: اگر حالت Developer Mode توسط ستاپ بازی برای شما فعال نشد، برای نصب موفقیت آمیز بازی حتما باید آن را به طور دستی (از طریق Settings -> Windows Update -> For Developers) فعال کند.

نکته ششم: غیرفعال کردن کارت شبکه و وایرلس برای برخی کاربران جوابگو بوده است. این مورد را از قلم نیاندازید!

نکته هفتم: فایل اجرایی بازی را در فایروال خود حتما بلاک کنید. به صورت کامل! یعنی Inbout و Outbound باید برای این دو مورد بلاک شود. این امر باعث می شود تا تلاش بازی برای آنلاین شدن بی ثمر بماند و بتوانید آفلاین بازی کنید.

نکته هشتم: برای ایجاد شورتکات بازی حتما اقدام کنید. چرا که برخی مشکلات اجرا نشدن بازی یا سفید بودن آیکون بازی در منوی استارت برطرف می شود. برای این منظور کلید ترکیبی Win+R را بزنید (یا در منوی استارت عبارت Run را سرچ کنید)

نکته نهم: اگر می خواهید بازی را مجدد به صورت دستی کرک کنید، لطفا محتوای پوشه CODEX را در محل نصب بازی خود کپی کرده و سپس فایل اجرایی installapp.exe را اجرا کنید تا مجدد بازی نصب شود.

نکته دهم: اگر وارد بازی می شوید اما در منوی اصلی، بازی کرش می کند و خارج می شود، تنها دلیلش رعایت نکردن نکته ششم است!

نکته یازدهم: حتما مطمئن شوید که سیستم شما و گرافیک کارت شما در حالت High-Performance می باشند. بر روی سیستم های دارای دو کارت گرافیک، عموما گرافیک کارت اصلی شناسایی نمی شود و باعث می شود تا بازی برای شما اجرا نشود. با تنظیمات High-Performance می توانید از شناخت گرافیک کارت اصلی خود برای اجرای بازی مطمئن شوید.

 

لینک دانلود

دانلود آپدیت Update v2.0 incl DLC-CODEX با لینک مستقیم

– مشاهده لیست تغییرات آپدیت

———————-

دانلود بازی State of Decay 2-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

———————-

دانلود فیت گرل State of Decay 2 v1.3160.34.2-FitGirl:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۱۱
  • ۴۴۶ نمایش
  • احسان دهمرده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی