گیم باکس | دانلود رایگان بازی های کامپیوتری و اندروید

در سایت گیم باکس آرشیوی قوی و جامع از بازی های مختلف شامل بازی های اندروید و کامپیوتر را خواهید یافت.

گیم باکس | دانلود رایگان بازی های کامپیوتری و اندروید

در سایت گیم باکس آرشیوی قوی و جامع از بازی های مختلف شامل بازی های اندروید و کامپیوتر را خواهید یافت.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

دانلود Batman The Enemy Within Episode 1 - قسمت جدید بازی بتمن

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ب.ظ

دانلود Batman The Enemy Within Episode 1 - قسمت جدید بازی بتمن

Batman The Enemy Within Episode 1 نام قسمت جدیدی از سری داستانی بازی بتمن می باشد که بالاخره کرک شد و هم اکنون شما می توانید خود را وارد دنیای جدیدی از بروس وین کنید و بدنبال خلافکار اصلی که در بازی وجود دارد بروید.حال با فصل دوم این بازی با سرتیتر The Enemy Within همراه خواهیم شد که عنوان جدید تل تیل می باشد. آنتاگونیست اصلی این فصل از بازی شخصیت ریدلر است که با وسیله‌ای اره‌مانند اهدافش را به قتل می‌رساند. وی همچنین یک سری سرنخ نیز در صحنه‌های قتل قرار می‌دهد؛ چرا که اعتقاد دارد باهوش‌تر از آن است که افراد دیگر حتی با وجود این سرنخ‌ها بتوانند وی را دستگیر کنند.شما می توانید نسخه کم حجم بازی بسیار زیبای مد مکس یعنی Mad Max را نیز دریافت کنید.

به هر حال در فصل دوم بازی هم گیمر مانند فصل گذشته، باید در نقش بتمن و بروس وین کار‌های مختلفی انجام داده و به قتل‌های ریدلر پایان دهد.  ریدلر برای ایجاد آشوب در گاتهام برگشته و معما‌های ترسناکش حاکی از بحران بزرگ‌تری هستند. با برگشت یک مامور فدرال بی‌رحم و جوکر، بتمن باید متحد‌های خودش را هدایت کند؛ در حالی که بروس وین سعی در مخفی کردن هویتش دارد. به کدام یک از متحدان بتمن اعتماد می‌کنید و چقدر می‌گذارید بروس وین در تاریکی فرو برود؟جدیدترین نسخه بازی اسنایپر یعنی Sniper Elite 4 DELUXE EDITION v1.5.0-STEAMPUNKS نیز را می توانید دریافت کنید.

ماهیت یک بازی ماجراجویی، این است که در آن بتوانید معما‌های مختلفی را حل کنید. اما Batman: The Enemy Within در راه حل معما‌های ریدلر کمی بیش از حد شما را راهنمایی می‌کند. با این حال یک هیجان و تنش خاصی در اپیزود اول بازی دیده می‌شود که برگ برنده آن است. علاوه بر این، شروع خوب فصل دوم بازی سوال‌های مختلفی را در ذهن ما ایجاد می‌کند که یکی از آن‌ها، چگونگی تبدیل شدن جان دو به جوکر است. در کل بازی باعث شد تا هیجان بیش‌تری به ادامه فصل داشته باشم. برای مشاهده لینک های دانلود بازی Batman The Enemy Within Episode 1 اپیزود اول که The Enigma نام دارد می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.شما می توانید بازی Hellblade Senuas Sacrifice را نیز در سبک اکشن و ماجرایی دانلود کنید.

 

دانلود بازی Batman The Enemy Within Episode 1 برای PC

دانلود بازی Batman The Enemy Within Episode 1 برای PC

برای دریافت جدیدترین نسخه بازی رزیدنت اویل یعنی Resident Evil 0: HD Remaster روی لینک کلیک کنید.

اپیزود اول بازی، یک اپیزود افتتاحیه خیلی خوب برای فصل دوم بازی بتمن است. ایده‌هایی که تل‌تیل گیمز در این فصل از بازی گنجانده، به مراتب بزرگ‌تر و بلند پروازانه‌تر از تمام چیز‌هایی هستند که در فصل اول بازی دیده بودیم. اما به نقل از دیستراکتیوید با انتقادی مبنی بر این جملات مواجه هستیم: “افرادی که طرفدار بازی‌های داستان‌محور تل‌تیل گیمز نیستند، قطعا خیلی از فصل جدید بتمن هم لذت نخواهند برد و این بازی هم باعث نخواهد شد تا آن‌ها به این ژانر علاقه‌مند شوند. با این حال افرادی که بازی‌های قبلی و مخصوصا فصل قبلی بتمن را دوست داشتند، قطعا از این بازی هم لذت خواهند برد و غرق ماجرا‌های آن خواهند شد.”ما به شما بازی SAMURAI WARRIORS Spirit of Sanada را نیز پیشنهاد می کنیم.

 

 In this latest chapter from the award-winning studio behind Batman – The Telltale Series, both Bruce Wayne and Batman will be forced into precarious new roles. The Riddler has returned to terrorize Gotham City, but his gruesome puzzles merely foreshadow an even greater crisis. With the arrival of a ruthless federal agent and the return of a still nascent Joker, Batman must navigate uneasy alliances while Bruce Wayne undertakes a perilous series of deceptions. Which of Batman’s new allies will you choose to trust? And how deep into the darkness will you let Bruce descend!!

 

 

نسخه جدید بازی تیکن یعنی Tekken 7 نیز در سایت موجود است.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Nvidia GTS 450+ with 1024MB+ VRAM (excluding GT) – LATEST DRIVERS REQUIRED
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Sound Card: Direct X 11 sound device
Additional Notes: Not Recommended for Intel integrated graphics

 

 

راهنمای نصب:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

لینک دانلود:

 دانلود بازی Batman.The.Enemy.Within.Episode.1-CODEX با لینک مستقیم:

دانلود پارت 1:    Direct Link

دانلود پارت 2:    Direct Link

دانلود پارت 3:    Direct Link

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۱۹
  • ۸۶۰ نمایش
  • احسان دهمرده

نظرات (۱)

سلام همهی پارت ها ارور 404 میده

نمیشه دانلود کرد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی