گیم باکس | دانلود رایگان بازی های کامپیوتری و اندروید

در سایت گیم باکس آرشیوی قوی و جامع از بازی های مختلف شامل بازی های اندروید و کامپیوتر را خواهید یافت.

گیم باکس | دانلود رایگان بازی های کامپیوتری و اندروید

در سایت گیم باکس آرشیوی قوی و جامع از بازی های مختلف شامل بازی های اندروید و کامپیوتر را خواهید یافت.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

دانلود Wolfenstein II: The New Colossus - بازی ولفنشتاین 2 برای کامپیوتر

 

Wolfenstein II: The New Colossus نام نسخه جدید بازی بسیار زیبا و پر خاطره ولفنشتاین است که به نظر می آید یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال باشد.Wolfenstein 2: The New Colossus در راه پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است. این بازی که دنباله‌ای مستقیم بر عنوان موفق Wolfenstein: The New Order است، بار دیگر بازیکنان را در نقش بی.جی بلازکوویچ (B.J. Blazkowicz) قرار می‌دهد که باید با کمک چهره‌های آشنا و قدیمی این سری، به سرنگونی رژیم نازی در آمریکا بپردازد.

اطلاعات زیر از بازی انتشار یافته است:

آمریکا، ۱۹۶۱.

قتل ژنرال نازی‌ها Deathshead پیروزی هرچند شیرین اما کوتاهی برای شما داشته است. با وجود عقب نشینی نازی‌ها اما آن‌ها همچنان حکم‌رانان جهان هستند. شما BJ Blazkowic هستید که ملقب به “Terror-Billy” بوده و بخشی از آخرین امید بشریت برای آزادی هستید. تنها شما جرئت آن را دارید که به نازی‌ها حمله‌ور شوید و هر آنچه که هست را بکشید و انقلاب دوم آمریکا را ایجاد کنید.

شایعات معرفی Wolfenstein II: The New Colossus خیلی وقت است که در فضای مجازی منتشر شده. Wolfenstein: The New Order در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و توانست این سری محبوب را باری دیگر به اوج برساند.شما می توانید بازی Marvel vs Capcom Infinite را نیز دریافت کنید.

 

 

 

یک پیش نمایش و تریلر جدید از بازی منتشر شده که این پیش‌نمایش که با نام “No More Nazis” انتشار یافته، به جرئت خونین ترین تریلری است که از بازی انتشار یافته و اوج خشونت را در بازی Wolfenstein II: The New Colossus نشان می‌دهد.

 

دانلود با کیفیت ۷۲۰P       |        دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

 

 

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus در تاریخ جمعه ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر ۲۰۱۷) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد گردید. لازم به ذکر است که مدتی پیش، شرکت بتسدا از کتاب‌های کمیکی مرتبط با این بازی و دو عدد از عناوین دیگر خود یعنی Dishonored و The Evil Within نیز رونمایی کرد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش مشخص شد که سری جدید Wolfenstein یک سه‌گانه خواهد بود و قرار است که شاهد دنباله‌ای مستقیم برای عنوان مورد بحث نیز باشیم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۲۹
  • ۹۰۶ نمایش
  • احسان دهمرده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی