گیم باکس | دانلود رایگان بازی های کامپیوتری و اندروید

در سایت گیم باکس آرشیوی قوی و جامع از بازی های مختلف شامل بازی های اندروید و کامپیوتر را خواهید یافت.

گیم باکس | دانلود رایگان بازی های کامپیوتری و اندروید

در سایت گیم باکس آرشیوی قوی و جامع از بازی های مختلف شامل بازی های اندروید و کامپیوتر را خواهید یافت.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

دانلود نسخه fitgirl بازی Cities Skylines Parklife + Update v1.10.1-f3 برای کامپیوتر

بسته الحاقی جدید Parklife برای بازی Cities Skylines در ۲۴م می ۲۰۱۸ منتشر شد. هم چنین، فیت گرل نیز تصمیم گرفت تا ریپکی کاملا جدید و آپدیت شده از این بازی را با انتشار بسته الحاقی Parklife منتشر کند. به واسطه‌ی این گسترش‌دهنده، می‌توانید به شهرتان جاذبه‌های توریستی همچون پارک‌های موضوعی (Theme Park) اضافه کنید. گسترش‌دهنده‌ی Parklife، به شما اجازه می‌دهد یک نقطه از شهر را انتخاب کرده و آن را با ساختن ساختمان‌های جدید و غرفه‌های مختلف پر کنید و در میان این ساختمان‌ها، شهربازی، پارک‌ِ ملی و باغ‌وحش‌های گوناگون بسازید. رابط کاربری بازی Cities Skylines Parklife ابزارهایی را در اختیارتان قرار خواهد داد که کار کردن با آن‌ها بسیار ساده خواهد بود.

به کمک این ابزارها، می‌توانید پیاده‌رو بسازید، قیمت بلیط‌ها را تعیین کنید و برای گشت و گذار در پارک اتوبوس تعیین کنید؛ این ابزارها همچنین به شما اجازه می‌دهند به واسطه‌ی خدمات تعمیراتی پارک‌تان، بتوانید اشتغال‌زایی کنید و شغل‌هایی مختلف به وجود بیاورید. بسته الحاقی Parklife به شما سه و هشت سیاستِ جدید به ترتیب در اداره‌ی شهر و پارک‌ها ارائه می‌کند که تمامی این سیاست‌ها، در راستای ارائه‌ی خدمات توریستی و جذب گردشگر به شهرتان است. این گسترش‌دهنده پنج نقشه‌ی جدید به بازی اضافه خواهد کرد.

Cities Skylines Parklife PC-CODEX

نسخه فشرده FitGirl با حجم شروع از ۳٫۸GB اضافه شد

آپدیت بازی Update v1.10.1-f3-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Cities-Skylines-Parklife

در بازی Cities Skylines با آزادی تمام می توانید مشغول شهرسازی شوید. در ابتدا کمی محدودیت از ناحیه ی شهرداری ها در خصوص محدود کردن منطقه های صنعتی، بازرگانی و مسکونی وجود دارد که این محدویت ها موقتی است. بعد به سرعت آپشن های جدید ظاهر می شوند و شهرها می توانند در نه منطقه ی مختلف تبدیل به کلان شهر ها شوند و در کل منطقه ی اصلی کشیده شوند. هر کدام ار مناطق به طور مجزا می توانند به طور مجزا در حومه ی شهر قرار گیرند و تسهیلات و تجهیزات مستقلی را به خود اختصاص دهند.

شما می توانید به تنظیمات بازی Cities Skylines بروید و از آن برای ساختن سوپرمارکت ها، جاده ها، کوچه ها، خیابان ها، مدرسه، بیمارستان، درختان، کارخانه ها، دریا، رودخانه ها، پل ها، ساختمان های اداری و مسکونی و یا خانه های ویلایی، پارک ها، باغ وش، انواع حیوانات، انواع ماشین ها و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید، کمک بگیرید. ها با به وجود آوردن این موارد، شهرهایتان شکل طبیعی به خود می گیرند و این کار حس خوبی به شما می دهد.

ساختن و قرار دادن توربین های آبی و بادی نمایی زیبا به شهر شما خواهد داد. با قرار دادن مردم در خیابان ها و دیگر جاهای شهر مثلا در پارک ها و ساختمان ها به طبیعی و واقعی بودن شهرهای ساخته شده توسط شما می افزاید. می توانید اداره ی پلیس را هم در شهرهایتان داشته باشید تا به مشکلات موجود در شهر رسیدگی کند. حالا می توانید صداهای مختلفی را در شهرتان بشنوید.

 

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl بازی:

  • بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام Cities Skylines Parklife-CODEX فشرده سازی شده است.
  • بسته الحاقی Country Road Radio DLC که در نسخه CODEX از قلم افتاده، در این نسخه لحاظ گردیده است.
  • تمامی بسته های الحاقی منتشر شده لحاظ گردیده و فعال شده اند.
  • فایل انتخابی Bonus Content دارای محتوای اضافی شامل پست کارت های دیجیتال، آرت بوک و آلبوم موسیقی متن بازی می باشد. دانلود این فایل الزامی نیست!
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۶٫۷گیگابایت به شروع از ۳٫۷گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما حدود ۵ الی ۱۰ خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱۰گیگابایت است.
  • از کتابخانه ZTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.

Cities: Skylines is a modern take on the classic city simulation. The game introduces new game play elements to realize the thrill and hardships of creating and maintaining a real city whilst expanding on some well-established tropes of the city building experience.

From the makers of the Cities in Motion franchise, the game boasts a fully realized transport system. It also includes the ability to mod the game to suit your play style as a fine counter balance to the layered and challenging simulation. You’re only limited by your imagination, so take control and reach for the sky!

 

Parklife Expansion DLC:

Cities: Skylines – Parklife is a playful new expansion, making your city more alive with new amusement parks, nature reserves, city parks and zoos, and giving new life to your empty land with custom parks and gardens. With everything from roller coasters and campsites to flower beds, fountains and flamingos, Parklife adds new ways to play, with the introduction of a new park area tool and level-up features that increase your parks property values, along with five new maps and a ton of assets in play.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit)
Processor: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Microsoft Windows 7/8 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-3470, 3.20GHz or AMD FX-6300, 3.5Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: nVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB (Does not support Intel Integrated Graphics Cards)
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

دانلود آپدیت بازی Update v1.10.1-f3-CODEX با لینک مستقیم

———————

توضیحات: نسخه پیش رو دارای دیتای اصلی بازی + تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا 24م می 2018 + بسته الحاقی Parklife می باشد.

 

دانلود بازی Cities Skylines Parklife-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

———————

دانلود فیت گرل Cities Skylines Parklife-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود فایل انتخابی fg-optional-bonus-content.bin برای نسخه فیت گرل

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۱۵
  • ۴۹۵ نمایش
  • احسان دهمرده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی